پرش به مطلب اصلی

گوگل شیت (Google Sheet)

مقدمه

یکی از قابلیت های هر اکانت گوگل، سرویس گوگل شیت (Google Sheet) می‌باشد. شما می‌توانید قسمت فروشگاه بخش سفارشات خود را به یک فایل شیت متصل کرده و تمامی سفارشات ثبت شده خود را در آنجا مشاهده نموده و با همکاران خود به اشتراک بگذارید.

نکته

شما پس از ایجاد فایل شیت خود می‌توانید از طریق تنظیمات اشتراک گذاری آن فایل را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

اضافه کردن Google Sheet

برای اتصال به گوگل شیت ابتدا باید وارد اکانت خود در لندین و سپس وارد تب فروشگاه بخش مدیریت سفارشات بروید و بر روی اتصال کلیک کنید.

در منو گزینه‌های اتصال، گزینه گوگل شیت را انتخاب کنید.

به صفحه اتصال گوگل شیت هدایت می‌شوید. در قسمت لیست اتصالات اضافه کردن را بزنید.

سپس اکانت مورد نظر را انتخاب کنید.

لازم است مورد مشخص شده را تیک بزنید و سپس روی دکمه continue کلیک کنید.

درنهایت به صورت خودکار به این صفحه منتقل خواهید شد که لینک گوگل شیت شما در دسترس است .

نکته

شما می‌توانید در قسمت مدیریت سفارشات متناسب با امکانت پکیج خود در صفحه قیمت گذاری به تعداد مشخصی از تعداد اکانت گوگل متصل کنید.

احتیاط

در صورت تعویض رمز اکانت گوگل شما دسترسی سرویس به آن فایل از بین می‌رود و شما باید فایل فعلی را حذف کرده و فایلی جدید ایجاد کنید!

خطر

هنگام اتصال به Google Sheet یک شیت با ساختار پیش‌فرض و دو ردیف ابتدایی ساخته می‌شود؛ لطفاً این ردیف‌ها و ستون‌ها را حذف یا ویرایش نکنید، در غیر این صورت اطلاعات سفارشات به‌درستی آپدیت نخواهد شد.